Jag rorar mig lite.

da jag tycker de ar far varmt i solen idag. Helt otroligt va den steker pa!
Idag blev de poolen och har val mest varit i vattnet. Svalast dar! Sen gick jag, pappa o hanna o kaka lunch. Hamburgare=) Sen hem o bada annu mer.. bokade aven vattenpaddling? tills imorgon. sa de blir en tidig morgon med andra ord. at borta hela dagen. Sen pa fredag ska man val steka far pa lardag 06.00 aker vi har ifran til flygplatsen.
Ska inhandla lite Baccardi brezer har nera da de finns tre smaker som inte finns i sverige och dom kostar ca 10 kr!!!! 10 kr? ar detta inte otroligt? De far man inte anns en god ol for i sverige. Ja somsagt otroligt!!
Nej ni kanske jag ska forsoka ta mig ut i solen en stund till?
vad hander pa lordag da??? =) de vill jag veta.
Hastalavista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback