Kär i en ängel - Håkan Hellström

Ja nu har jag avklarat min timmar i skolan för den här veckan .
Men jag är duktigt så Jag o Pärnilla går dit imorgon för att plugga! Ja vet stort + till oss.
Jag har idag packat ner lite saker från rummet och nyss gjorde jag matlåder som jag kan äta. Spagetti o köttfärsås som jag ganska ofta äter nu. men hur gått är de inte? Diska har jag gjort mé. Nu ska jag kolla på tv o stirra på mitt halv röriga rum. De stör mig när de är rörigt. Jag vill bara pyssla o fixa.
Men snart helt nytt o min egna säng!!! Kom på besök då!
Men som sagt de finns ett minus. Hyra över sommaren. Men jag är då smart och hyr ut min lägenhet då o då på sommaren :D För den som vill fira en vacker semester i Norrköping? ! Några vill redan hyra den. bra sen ska jag ju vara här ner lite själv också.

Sitter nu och lyssnar på Håkans nya album. Lääängtar otroligt mycket till den 19/4 o sommaren. Håkan betyder sommar.
den 19 är de utsåldt grymt. Hanna ska vi var längst fram eller? eller tar vi en "bra" plats som sist ;)
fler heta artister kommer till hultan också.. Senast idag fick jag reda på att Takiada tar o kommer. Jo men tack!

Nu laddar vi inför sommaren.
Men de är ganska mycket jag ska lära mig innan detta eviga sommar lov.

nej nu blir de tv kaske återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback