Min lilla mage

Jaa igår var vi hos Bejan som tog och fyllde 20 år. De blev middag  med massa tjejer. Mycket trevligt.
Jag fick dock super ont i magen i slutet och åkte hem. Somnade med kläder o smink på mig. O då var kl 21.00 ? Sov sen hela natten utan att vakna...
Jag börjar ana att de kan va mjölk jag är känslig emot. Men de vet man ju aldrig. Så idag äter jag inget med mjök i för att se. Men gud va svårt de är. Allt innehåller mjök. Så jag svälter mig istället. Tycks inte finnas något jag kan stoppa i magen. Jag som var så sugen på youghurt.
Nej vi ska testa idag så får vi se om de blir bättre med min mage. Har trotts allt haft ont i den till och från i över en vecka nu. De blir jobbigt till slut.
Nu ska jag ner till stan o köpa något som jag kan äta. och en laktosfri mjök så mamma kan göra middag :D

Nej imorgon blir de tillbaka till Norrköping. flyttar på torsdag o på lördag kommer förmodligen mina kusiner o hälsar på. Imorgon ska jag färga mitt hår o sandra ska bestämma hur hon ska klippa de på sitt frisör prov. =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback