Ni kanske såg de

att jag inte orkade lägg upp mer bilder igår...  hade så mycket annat för mig! :P Beställde härliga omvårdnadsböcker för så där 2300 kr!! Jag  blir fattig! De är otroligt dyrt att vara student må jag säga.. Har den här månade även 2 hyror bara för att utöka mina utgifter lite. Fan!
Flyttar nästa tordag och har skit mycket i skolan. Men nästa vecka har jag bara 3 timmar på hela veckan som jag måste gå på. Soft eller vad?
Veckan efte de blir de 2 dagars praktik på älderboende. Skönt! Äntligen något o ta på. Sen ska vi ta massa sprutor, lära oss mata, bädda o lyfta! Jaa som sagt har väldigt mycket att se framemot och även kämpa med då jag kände idag när vi hade en föreläsning om DNA och proteiner att jag verkligen inte kommer ihåg så mycket. Blir till att studera lite sådan så man är mé på spåret liksom.
Ja mne nu är de påsk och jag lär nog spara allt mitt pluggande till Tisdag eller så.. haha brukar vara sådan jag är.
Påsk ledig behöver man. Vad ska man göra då? Träffa alla man inte hinner se äta påsk mat med släkten festa städa o massa mer.
Helena den ungen kommer hem och vi har inte sett varandra sen jul! Förstår ni? Sen ska jag eventuellt stötta på Sofie. Madde träffade jag i veckan då vi spenderade en hel dag i Stockholm. Emma o Virre har jag ätit middag med två kvällar så dom har jag också så trevligt umgåts med. Men mer blir de nog under påsken sa ni se.
Många tar o fyller år nu också. GRATTIS alla ni! Och jag själv har på söndag haft mitt körkort i 3 år. Jag börjar bli gammal.  Kanske börja tänka på min framtid elller vad? Neeeeeeeeej jag väntar till nästa år med de. =0)
Nehe nu verkar de totalt dött här i Gnesta tur att katterna livar upp lite. Men jag ska nu ta o kolla upp vad jag kan hitta på. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback