Påsk o galna påskdagar.

Glad Påsk alla Kära ni!

Igår blev de påskmiddag med släkten. Innan städade jag som jag så fint lovade att göra. Men pluggandet har jag flyttat fram till morgondagen.
Igår drack jag igen. Men nu fårjag lugna ner mig. Börja hemma hos min farbror med lite vitt vin, åkte vidare med farfar ;) Eller farfar följde inte med och fortsatte kvällen utan han gav upp när vi väl var där :D Men lite dricka o sen med tåget. Dans o mer dricka. Så säger vi. Fick även äran att sova i Hannas lägenhet då hon sov hemma på lebro. Somna som en stock men vakna tidigt.. Nu är jag halv seg och har precis varit i stallet och fördrivit min tid med att moacka. Snart ska jag duscha o vidare till B som fyller 20 idag. Grattis!
nej jag kanske ska hjälpa mamma o städa här hemma också? Jag tror inte jag orkar. de blir nog lite cola o tv.

På Tisdag ska sandra planera mitt hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback