For what it´s worth..

Jobbade idag. Så man får lite exra i plånboken. För de behövs mer än ni tror! Alltid lika mysigt på jobbet fick mitt sommar schema och just nu är de soft. HAr typ 3 tider i veckan så jag chillar på och lever livet ;) Nej jag har nog lyckats att få ett jobb till..Man vill ju inte vara den ända som är ledig liksom?! Sen är jag nog i störst behov av alla. Fan att allt ska vara så dyrt.
Jaa nu får jag sluta prata jobb.
Jag åkte iaf vidare till Helena vi tog lite vanligt tjejsnack sen drog vi och hyrde film. 2 dagar i paris. De nvar dålig så hyr den inte- Vi åt chips, godis och drack cola. JAg som hade startat mitt bra liv? Skit samma just nu. De var gott. Ja nu blir de sängen. Gästsängen då jag inte har något eget rum här på Lebro. Haha. HAr man flyttat så har man säger mamma. Men de är ju tur att hon gjorde i ordning ett rum som jag kan bo i när jag besöker Gnesta och i sommar då jag ska spendera 10 veckor här. Men som sagt de är inte mitt rum. För de är borta. Men jag har iaf en säng =0)
Imorgon är de lördag o jag borde plugga andning men vet inte om jag orkar.. Vi tar de när vi har lust helt enkelt.
Nix om jag ska orka upp för min dagliga promenad (08.00) Så är de bbäst jag sover NU!
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback