Ja så var de dags..

Idag är datumen satta för när man ska få göra tentan. Vår klass har helt enkelt tenta en hel vecka. Så vissa har turen att få plugga en vecka extra. Men de är klart de behöver ju inte vara positivt att sitta en hel vecka till med panik. Jag fick iaf tisdagen. Alltså så tidigt som möjligt nästan. Först i hela våran grupp. Alla andra fick då jag ville ha. Onsdag. MEn nu har man inget val o de blev tisdag. Då blir jag ledig nästan en hel vecka innan sommar lovet. Toppen!Så nu blir de plugga av. Jag vet iaf vad jag ska göra i helgen....

Har köpt en mikro idag för 100 kr ganska bra pris. Fick dock bära hem den.. 2 km o de var tungt. Fasiken va jag kommer ha ont i mina armar... Ja imorgon är de spruta som gäller sen ledigt. Då blir de självklart plugg!!!

Ja nu vet ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback