Jag har haft annat på tankarna..

Och inget internet. De har gått o dött. Yeah!

Sitter på jobbet en fredag o jobbar natten. Imorogn blir de party med jobbet middag + vin sen vidare på fest. Bra bra.. Sen har jag bara tre dagar kvar i skolan!! Hek sjukt vad tiden går fort. Jag har gjort min andra tenta och jag kan faktiskt inte svara om de gick bra eller dåligt. Jag vet inte!? Två timmar skriftligt o 1,5 munttligt. Prata var jag ganska bra på tyckte jag.. Men skrivandet vet jag inte om de gick som jag ville. Ville skriva så mycket mer... kunde jag inte fått 4 timmar istället...Men gjort  är gjort. Nu blir de sommarlov med jobb på Platå! O Hultan o massa party.  Tok sommar 2008 innan jag växer upp. Så är de! Tack oo hej

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

roligt med party haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback