Jag vet inte vem jag är..men jag vet att jag är din

Jaha nu är de fredag.. Jag sitter hemma ensam i min lilla lya o pluggar aktionspotesial och snart ska jag ta tag i musklerna. Ja vet de är fredag o man bör väl göra något galet. Men jag gjorde mitt igår. Så idag vilar man upp sig för ännu en tok kväll imorgon.
Madde har ju varit här onsdag- torsdag - fredag. Så var tvungen att vissa hur studentlivet ser ut. Bara på med overallen o dra på kravall. först förde vi lite här hemma hos mig. 10 pers? i min lilla 1:a.. Tsss men sen drog vi till trappan men våra nerkladdade byxor. Mycket folk och ölen var tok billig. 15 kr pröjsa jag för en öl!! Jaa student är bra. De blev massa dans! de gillar vi ju. Men vi drog hem runt 1 då jag faktiskt hade skola hela dagen idag. Gick upp vid 8 lagom pigg. Inprovisera ihop en test tenta vi hade till idag. Jag hade helt enkelt "missat" de. Men de gick fin fint iaf...
så idag blir de plugg ihop om att bli något smartare till tentan! PANIK! jaa men som sagt jag klarade iaf första tentan... Vilket jag är så förvånad över. Men gud vilken lättnade de är. Men denna här tentan kommer vara så otroligt stor och för mig gör de inget om jag skulle misslyckas. Jag dör inte! Men alltid kul att lyckas.
Imorgon blir de ännu mer plugg. Cirkulation, muskler och omvårdnad.! sen ska jag slänga ihop ett Paradigm. fråga mig inte vad de är.. för de vet jag inte!
Bartömning på kvällen iaf. Lite förkrök hos Jennifer o ännu billigare dricka. de blir nog ingen lycklig söndag?
då ska jag tvätta. Som jag gör alla söndagar. O gärna damsuga o laga avancerad mat. Söndagar är sådana dagar. Sen får jag inte glömma att plugga. Nu är de stenhårt som gäller. Sen ni ska jag softa i 10 veckor med lite jobb då o då.. Love!

nej kanske lite middag. Har visst glömt de. Igen. Hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback