Vänskap

Att vara vänner betyder så mycket. Vänskap  är så vackert. De bara finns och behöver inte vara mycket. Bara finnas.
För mig är vänskap allt. Vad vore jag utan den?
Vänskap är inte bara vänner utan familjen någon man litar på som finns runt omkring. De finns så olika delar av vänskap.. någon man hälsar på, någon man pratar med då och då,  sen finns sann vänskap en vän man kan ringa mitt i natten utan att få dåligt samvete. Någon som förstår vad de är man svamlar om. Även om de är otydliga helt totalt korkade menningar så lyssnar dom. De behöver inte vara logiskt.
Jag hoppas att ni vet hur otroligt mycket ni betyder för mig. Ni som orkar lyssna, ni som försöker förstå. De är så fint!  Jag vet att jag ahr många sådanan och de är jag tacksam för!

Jag vill även vara en sann vän tillbaka som orkar lyssna som vill förstå. Leva in i situationen. Vara de där stödet. Man kanske inte alltid finner lösningar men en liten genväg ett enklare sätt.

Tack!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback