Vart är du?

Jaha. Söndag och jag tvättar, pluggar o drömmer... Gick upp vid halv 12?? Va hände? Joo jag kom hem halv 4 i natt o idag var jag totalt slut så tog en sovmorgon. Första på hela om jag tänker efter. Jag sov verkligen skönt i natt.
Igår drog vi på förfest till Jennifer. Det var jag, Jannie, Pärnilla, Anett och Jennifer först. Prata, drack o tog massa kort såklart.... Sen kom Festeristerna EfterfesteN o gjorde oss sällskap. Då var vi gansak många i Jennifers lilla studentrum. Men mycket trevligt.. Drog till trappan där allt kosta 15 kr. Massor med folk och bra musik o live band mé. De blev mest dans än o annan öl slank ner. Blev lite drinkar också. Men jag o Jennifer dansa då jag höll i både min o Anetts drink. Jag lyckades då tappa Anetts drink i golvet. Bra Elin! Andra glasset jag har sönder den här veckan... Hade sönder ett i skolan också. Jaa klockan hann bli 03.00. Då drog jag o Jannie o käka lite. Vidrare hem till mig för att sova. Jag somna innan hon kom till sängen. snacka om trött. Hitta min tandborste på nattbordet. :P Måste varit helt slut. Vi somna som stockar. vakna vid 8:a men orkade verkligen inte gå upp så sov vidare..

nej som sagt panik plugg inför tentan.... Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback