2009 blir bättre än 2008...

Inte för att 2008 var ett dåligt år. De var ett av dom bättre. Då börjad mitt liv med skolan och flytt jag klarade även av tentorna, praktiken och arbeten.
de vet jag ju dock inte hur de går med det här året. Men däremot har jag så otroligt mycket att längta efter..
Vi har redan varit på GC som va grymt roligt,
Snart ska jag till fjällen med Emma o Victor och vad är väl härligare än lite skidor och after ski? nej inte vet jag. Och inte nog med de åker jag till Oslo över en helg för att hälsa på några grabbar vi träffa under resan som gjordes tidiare i år.
Jag ska även ut på praktik i flera veckor och lära mig massor.
Ja va tycker ni 2009 blir bra va??
Och då är allt detta innan sommaren har börjat.. sen har vi sommarlovet och då vet vi inte vad som händer och sker. Allt kan hända då.
De är mycket jag vill och ev ska göra men de får vi se hur de blir. MEn bara att de är sommar i sig är ju underbart.
Nu ska jag plugga njursvikt och omvårdnad samt statistik som vi har tenta i på måndag. Jippie!
På Lördag ska jag få se mamma o pappa igen de ska bli mys vi ska umgås hela släkten med lekar och tacos.. :) Underbara Ekstrand!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback