Hometown

Över helgen var jag hos mamma o pappa eller om jag ska säga hemma?!  Om jag ska var ärlig vet jag inte vad jag ska säga. Kan väl mer säga att jag spendera helgen på Lebro. Fredagen blev lugn med tv o mys med mamma i soffan. Så otroligt skönt o ibland saknar jag mamma så mycket. Hon är helt underbar ställer alltid upp och lyssnar.
Lördagen blev de examenslunch hos Emma som äntligen är klar med plugget. Grattis! Jag åkte hem o fixa till kvällen som skulle bjuda på kalas med vännerna. Gjorde lite pizza, dirre o chirre. Jag han tömma en vinare innan gästerna kom men äntligen kom dom och jag fick massa fina saker. tänk att man har så snälla vänner ! Alla kom och de var så roligt att se alla igen efter en lång tid. Vi bada tuna, drack och hade trevligt. Idag var jag seg o trött. Åkte från Lebro vid 12 tiden och nu sitter jag hemma mitt nya riktiga hem.
Har degat i sängen och glot på serier.

När man ser på serier  undrar man om de bara är på tv de händer ? Det där sockersöt. Finns de ? Och är de bara jag som saknar de i så fall?  Vart finner ma de? Jag kan inte letar eller så saknar jag inte de. Eller visst vissa stunder känner jag att något saknas för att få helheten. Men jag vill nog ha de så här ett tag till. För jag kan trivas så bra med det jag har. Det är mest när  man ser dessa gulliga serier man saknar något. Men man kan inte riktigt sätta fingret på vad de är. Jag funderar. Men kommer inte fram till något svar.
Så istället gråter jag ensam till serierna antingen av lycka eller sorg. Men för de mesta gråter jag nog av andras lycka. Är jag känslosam? Men jag gråter inte när ni ser på. Bara när jag är själv. Jag kan inte vissa mig svag.
Ibland kan de ju vara bra att kunna vissa sina svaga sidor för man vill känna Hela personen. Men jag har så svårt att göra de. Jag vill inte vara svag och absolut inte visa de att jag precis som alla har svaga sidor. Att jag har jobbiga och hårda dagar då jag helst av allt inte vill gå upp. Jag vill gömma mig under tecket och vakna upp nästa dag. Så har väl alla kännt någon gång?

Nu ska jag se på Mia o Klara och skratta inga tårar =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback