Oj hade jag en blogg?

Jag ber om ursäkt för otroligt dålig uppdatering. Det är bara det att just nu är de otroligt mycket med skolan så jag har varken tid, lust eller ork att hålla på med bloggen då jag har så mycket annat att ägna tankarna åt.
Men idag Fredag den 13 tänkte jag ändå uppdatera lite här för mina läsare där ut....
Ska väl börja att berätta att jag praktiserar just nu på Vrinnevi avd 20 här i Norrköping. Roligt, lärorikt och väldigt intressant. De är en välidg skillnad mellan de här och föra årets praktik plats som var på äderboende.

Jag har idag jobbat mitt 3 kvällspass och när jag kom ut från sjukhuset för att gå till bussen ser jag hur den åker....
ja som sagt fredagen den 13 var de ju.. Nästa buss skulle gå om 1 halvtimme. Vem orkar vänta? Jag gick hem och de tog en välgit tid. 1 tim tog det för mig innan jag var innan för dörren här hemma. Men de var ju skönt med lite luft och så slipper jag träna =0) Men jag var verkligen helt slut i benen när jag väl var hemma. Står ju upp hela dagarna.
Men jag har börjat med stödsrumpor och det är verkligen skönt för mina små ben.

Nu hade jag tänkt sova för imorgon är det praktik också. Kvällspass 13.30 - 21.45 sen söndag då är det morgontur vilket menas att jag börjar 6.45. Och helger går det ingen buss som passar utan jag måste cykla. De blir alltså en väldigt tidig morgon.. Men sen är jag ledig mån. tis och ons...
Riktigt skönt.
På tisdag är det ju min dag och troligt viss kommer mamma, pappa o hanna hit så vi kan gå ut och käka hoppas jag på :P Jag har nämligen inte råd att göra de själv på något lite finnare ställe. Så jag hoppas att pappa kommer att bjuda mig på lite krubb annars blir de sallade eller en förrätt om min plånbok ska betala.

Till helgen åker jag hem till Gnesta för att fria lite hemma med vännerna jag har där och de blir riktigt roligt då nästan alla kommer att komma även dom som inte bor i Gnesta längre eller aldrig har gjort men ändå är mina vänner =0) Bien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback