det går så fort så fort ibland.

Ja ibland hinner man knappt tänka förns de är en ny dag. Herregud de är redan 4 jan... Och vad har jag lyckas åstakomma under jul? Jo jag har varit sjuk sisådär hela jul och nyår. Julafton, Juldagen, Annandagen, helgen, måndagen, tisdagen och så härliga nyår... Just de. Jag var sjuk och helt nykter. Första gången på många år tror jag. eller en nyår för två år sen var jag också sjuk. Men men till saken. Jag gick till Gnestas kära vårdcentral dom fixa mig lite starka grejer och här är jag myckett bättre och något piggare. Tack!

de var en släng av öroninflamation och bihåleinflamation. Lyckat.

Så de betyder att juldagen då stog ja ut en kvart på "den stora" festen sen drog jag hem och ångre mig djupt att jag åkte ner. Men jag ville så gärna. Men tvi fick jag. JAg skulle helt enkelt inte vara där.
Jag åkte hem och min otroligt kloka mamma som avråde mig från att åka bäddad ner mig i sänge och pyssla om stackars mig trotts att hon hade gäster. Hon är underbar.

Jag får trösta mig med att de var skönt att vara hemma på Lebro under min sjukdom. Förutan mammas pyssel hade jag nog avlidit.

Jaa nyår då då var jag fri från feber och tandvärk men då hade dock mina knän och mage börja leka ett spel och jag mådde inge vidare. Ändå trevlig middag med goda vänners sällskap men ett tidigt slut då jag var hemma redan halv 2. Men visst kan de va skönt ibland.. :)

Resten av lovet har jag, mamma och pappa spenderat uppe i tv rummet med Harry Potter. Vi har nu sett alla 5 och är nu beredda att möta 6! Jaa i lördags tog vi och såg tre stycken på en kväll. Ja va kan var bättre än lördag? :P

Nu ska jag snart röra mig neråt i landet mot min "hemstad" för att spendera några dagar där och i skolan. Sen beger jag mig mot varmar ställen.. De ska inte bli lite skönt. De ska bli fantastiskt skönt.  4 tjejer på GC de kan inte bli galnare.
Kanske att de kommer upp kort? Vi får se de mesta med foton rör ju Facebook nu förtiden. Så om inga bilder syns här får ni kolla där.

Ja jag må inte updatera så ofta men ni får iag att läsa ett ta. Vi ser nu när de kommer mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback