Egon, min nya vän!

Helgen är redan över och jag har gått en vecka i skolan. REDAN! de är inte långt kvar till jag går ut på praktik och ännu mindre tid kvar till första tentan. Jag blir stresad bara av att tänka på de... Andas, andas. Men vi kommer klara även den här terminen vi får kämpa lite bara.

I fredags åt vi tacos hemma hos mig vilket var väldigt gott sen blev de lets dance och bus med Egon.
Så våra händer är inte finna. Eller inte min höger hand iaf den ser hemsk ut.
Men ger man sig in i leken får man leken tåla eller hur?!
Så Egon har blivit min nya vän och jag längtar redan till nästa gång han ska bo hos mig. Han ska bo här över natten idag men imorgon flyttar han hem igen. va tomt de kommer bli?!
Fast idag hade jag faktiskt tappat bort honom på 28 kvm otroligt nog lyckades han försvinna. men efter lite letande i alla vår hitta jag honom längst in under badkaret. Där låg han och sov under tiden jag lagade mat. Han tyckte väl att jag förde mycket oväsen....

Igår var de lördag vilket betyder fest. Jag som trodde jag hade tröttnat. Vi träffades några tjejer hemma hos Jennie där vi drack lite och snacka massa skit som vanligt. Sen blev de palace där vi brukar hänga. De var lönings helg och de var sjukt mycket folk så jag, pärnilla, Jannie och jennifer drog till donket och åt sen hem och sova. Vi orkade inte mer... En veckas fest tär lite på korppen iaf....:P

Tjo mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback