Jag vill ha er nu som jag hade er förut...

Jag vet att jag inte har många läsare och jag gör ingen stor marknadsföring heller om att min blogg har startat igen efter ett tags uppehåll. Men jag är sugen på att göra de... Få några fler läsare. de vore inte dumt. Jag kanske bara ska medela mina närmaste att jag är igång igen? Vad tycker ni?
Några läsare har jag och er uppskattar jag =0) Tack! ännu roligar när man får komentarer då blir man så peppad att skriva mer och oftare...


Imorgon är de äntligen fredag och de betyder utvärdering i skolan 2 timmar och sen resa till varmare ställen. Rättare sagt Gran Canaria. jag + 3 galan tjejer från klassen drar för att koppla av innan T3 drar igång med sitt allvar och man ska slita som ett djur för att klara allt. Men man vill ju lyckas och vara bra de är priset man får betala. Sin fritid. Men tillslut kommer de vara värt de. Man har sommarlov och då kan man passa på att roa sig och som nu mellan höst och vårtermin kan man också
Nu har Madde flyttat ner igår för att vara exakt. Så idag tog jag och bjöd över henne och Krubbo på middag de blev ris, kyckling och tzatsiki.Sen gick vi över till henne och jag kolla på lilla katten ( Egon) och hur långt hon hade hunnit. Vilket inte var alls långt. Hon ska kämpa hela veckan med att få klart nu. Hon börjar skolan den 19 jan pecis som jag.


nej nu ska jag vila upp mig för en veckas fest.. Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: jennie

åh ni är bra lyxiga ni som får gotta er i gran caniaria. hoppas ni har det bra och att vädret är strålande. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback