My Life, My Death & My Destiny...

Vi är tillbaka sen en tid...

De var underbart men vädret kunnde dock varit lite lite bättre men de är så synd att klaga när de är så skönt att bara komma bort med lite härligt folk och bara va, äta god mat och göra INGENTING!
Vi festa 7 av 8 dagar. Men då ska ni komma ihåg att planet gick hem vid 8 så bussen från hotellet gick vid 5 på natten vilket betyder att vi aldrig gick och la oss. Vi festa på såklart. MEn vi gick inte ut utan höll oss hemma på hotellet med lite härliga svenska grabbar som vi tärffat dagen innan. Skit skoj!
Veckan som gick såg ut så att vi kom hem 4-5 på natten sov till 9 gick upp sola och ev bada, åt någon billig lunch, lite mer sola, sova middag, duscha och fixa sig, äta middag, hem och förfesta och sist men bäst ut o röja.
Jag tror aldrig att jag i mitt hela liv har dansat så här mycket och på varje krog vi kom fick vi champang gratis. Och som vi alla studenter säger gratis är alltid gott.=0) Vi tackade ju inte nej precis!! Vi drack glatt.

Nu är man hemma i verkligeheten igen och skolan drog igång i måndags med full fart framåt. Ingen lung och ro här inte. Jag längtar redan till sommaren. Men den här terminen blir rolig vi ska om snart bara 2 veckor ut och praktisera på sjukhus vilket ska bli mycket intressant för min del då jag aldrig tidigare jobbat inom de. men innan de är de basgruppsarbeten som ska göras och en tenta om statestik.


Och de som jag alltid tjatar om i tid i den här blogen är ju min stora dag som i år inträffar på en tisdag då jag har praktik. Kan de bli roligar?! Njaa kanske. Som sagt den 17 feb. Glöm ej!

Nu ska jag sova imorgon ska jag upp jätte tidigt för att träna med Madde och Li jag behöver verkligen komma igång nu efter en tids slapphet. De är dags nu!

tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback