Ny dag nya tag...

Bättre är jag och jag bara längtar till fredag... Imorgon ska jag åka hem till mitt andra hem eller riktiga hem kallade vad ni vill. Där ska jag packa upp alla mina julklappar och kläder sortera och börja tvätta. Men tvätten får vänta till onsdag då jag har tvätt tid. jag hoppas verkligen att jag inte har glömt att boka. För då är de kaos. :P då blir de till att tvätta i badkaret. Tur man har de. När allt de är klart är de bara till att packa igen. Och jag älskar att packa verkligen.

Får se vilket tåg jag hinner med imorgon.. tror faktiskt de blir de tidiga jag känner jag har mycket som ska göras ny innan allt...

idag blev de lite extra jobb och skönt var de då de blev helgdags OB de blir fint i plånboken =0) Jag har hittat vårterminens schema och de ser bra ut.Mycket praktik och de gillar jag verkligen.


Neeeej nu blir de tv och inatt JVM,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback