Det är alltid något fel.

Hur man än gör så finner man alltid fel...
Jag är trött på felen. Kan dom inte bara försvinna och allt kan vara bra?
Jag har som tidgiare nämnt att jag varit hos tandläkaren för en summa av 595 kr jag fick göra ett besök igår på ett annat tandläkarställe där dom röntgade hela min mun för att kolla på 1 tand. Tanden vi pratar om är min visdomstand på vänster ner käke. Den tanden kände inte alls för att vara normal och växa rakt upp utan den växer våfrätt. Ja de säger ju sig själv att jag måste ta bort den. Hur de kommer på till vet jag ännu inget om. Jag skulle få en kallelse och en faktura för gårdagens besök. Vilken tur tänkte jag. Jag får ju inte glömma betalningen.
Så efter tandläkarbesök o en liten promenix med Jennifer var det dags för praktik. Näst sista dagen och de gick toppen det var skönt fick så mycket beröm m.m. Då blir man så stärkt Men jag började känna att jag hade lite ont i halsen men jag tänkte inte mer på det.
´Så turen var den att jag i natt knappt kunde sova pga att jag inte kan själva då min hals är helt igen svullen. Jag hade ställt kl på 05.15 för att hinna till prakitekn men när jag vaknar är mitt huvud så tungt min hals går det inte att få ner något i så jag tar de kloka beslutet att vara hemma sista dagen. Men då måste jag säga att jag var tvungen att rådfråga med min mor om vad hon tyckte. Hon höll med om att jag skulle vara hemma. Så här är jag nu, halsen är lite bättre och huvudet också efter några alvedon och jag sov till halv 1 för att ta igen sömen från natten. Jaaaa kan man ha mer tur eller? Sista dagen o jag skulle ha varit så duktig. Men istället får jag vara hemma o knappt kunna äta. ska nog gå ner till konsum o köpa lite glass som min trogna vän Pärnilla gav som tips. Det är jag värd tyckte hon! Och jag kan inte annat än att hålle med henne. Är man sjuk måste man få äta sånt som är gott iaf :0) Eller hur Pärnilla? Imorgon blir de nog bio, män som hatar kvinnor. Bio är ju inte allt för våldsamt och de ska jag nog orka med. Det hårdaste är nog promenaden på 5 min dit annars ska de nog gå bra med lite godis från gottegrisen. För gofis får man ha på bio ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback