Det du sa fick mig att bli stark.

Jag minns en gång för väldigt länge sen.. Då en vän till mig sa - Är de någon som ska bli något stort i livet så är det du. Du har alla möjligheter att lyckas.
DOm orden bär jag med mig än idag och jag struntar i om du inte minns att du sa dom. Men för mig betyder dom så mycket. Dom gör mig stark och jag vågar tro på mig själv att jag faktiskt kan åstakomma något eller lyckas i livet. Dom orden var början på min nya framtid. Dom fick mig att våga bryta upp från ett väldigt inrutat liv som bara gick runt där tryggheten var allt för bekväm. Då jag var alt för att ta tag i något. Jag har blivit bättre. Fortfarande har jag saker jag vill göra men inte tar tag i men jag har iaf börjat ta tag i mer och mer...
Jag har börjat tro på mig själv helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback