Du säger att du är stark, att du varit igenom det här förut

Ja mycket har hänt.. Jag har hunnit med en resa till fjällen och en tenta i läkemedelsberäkning...
Ja som sagt vi börjar med tentan där vi var tvugna att ha 100% för att lyckas alltså 8/8 men jag vet redan innan resultatet kommit att jag har 1 fel.... ETT FEL! Det betyder att jag måste göra om hela j*vla skit tentan efter påsk. Hur kunde jag varit så trög. Men gjort är gjort och jag vet precis vad det är för fel jag har gjort och jag kommer aldrig göra om det. PUNKT! Tentan var på måndagen och på onsdagen åkte jag till Gnesta. Eller först till Nyköping och åkte med mamma vidare. Väl framme drog jag en liten sväng till Lebro sen till Emma o Victor där jag åt och sov... För på morgonen skulle vi nämligen åka till fjällen närmare bestämmt Tandådalen. Vi åkte skapligt på morgonen runt 7.
Vi var där torsdag - söndag hade det trevligt, mysigt och roligt. Skönt att bara komma iväg.
Nu är jag dock tillbaka till verkligeheten och idag var det skola som vanligt.Imorgon ska vi få reda på resultatet på läkemedelstentan och jag vet ju redan vad det står.. U... Suck.  Efter det ska jag gå till frisören och göra något åt mitt hår som just nu ser hemskt ut. det bara hänger och ser allmänt tråkigt ut.
Det ska fixas imorgon eftermiddag. Nu ska vi lada om för nästa tenta som är om exakt 1 månad. Och jag blir nog kvar här hemma ända till juni. jag trivs så bra. Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback