Har du någon du kan ringa mitt i natten?

Har du de? Någon som skulle svara och förstå att de var något? Som bara skulle lyssna och ge sitt stöd.
Jag har många sådana vänner som jag kan ringe vilken tid som helst på dygnet. De känns så tryggt. Att veta att folk faktiskt bryr sig om en. =0) Jag kommer inte namnge er eller rada upp namn som någon rangordning här. Utan ni som känner er berörda kan ta åt er. Jag är j*vligt tacksam! Och någon gång eller någon tid ska uppmärksama er alldeles särskilt bara för att ni ska veta vad de betyder att ha en sådan vän ! Tack!


Idag mår min hals fortfarande skit och jag ska vara glad som fick ner en smörgås och lite yoghurt. Jag äter alvedon för att slippa känna smärtan när jag sväljer och antingen hjälper de verkligen eller så är det bara psykiskt för min del. Vilket utav dom spelar ingen roll bara jag kan svälja utan att börja gråta så är jag nöjd.
Idag ska jag ta plugget till en annan nivå då jag vaknade på precis rätt sida då jag är sugen på att plugga. Det är välidgt sällan jag vaknar på den sidan så de är bäst att jag tar vara på tiden och sätter igång samtidigt ska jag tvätta. Och idag har jag mycket tvätt. Vad har ajg gjort? Hur kunde de bli så? Jaaa de är de ingen som vet men jag får glatt tvätta all den där tvätten. Och ikväll blir det Män som hatar kvinnor. Grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback