It´s not me, It´s you

Helgerna tycks bara gå fortare och fortare. Det spelar egentligen ingen roll om du har roligt eller tråkigt under helgen den går ändå på tok för fort. Min helg var dock den här gången rolig med besök från GC grabbarna. Vi åt gott, drack gott o skratta gott. Så nu är det bara en månad kvar tills vi ser dem igen fast då i ett annat land. Och idag var de måndag och jar har aldrig någonsin varit så trött som jag var idag när kl ringde 05.15... Ja trodde bokstavligen att jag skulle dö. Jag övervägde starkt att ringa o säga att jag var  och sjuk men så kom jag på att jag hade mittbedömning och jag lyckades trotts alla odds att komma upp. Trött och seg gick jag till bussen och kom entligen fram. Mittbedömningen gick bra och dagen rusade iväg och de var ju skönt så de inte var en seg dag och jag had känt mig ännu tröttare.
Jag kom hem diska och laga mat, tränade och nu är jag trött igen så jag ska krypa ner i min mysiga säng med plats för två och sova där helt ensam med 10 kuddar och ev 2 täcken bara för att mysa till de och inte behöva frysa. För de gör jag nu!
Imorgon är de upp igen vid 05.15... Suck! Men onsdag då börjar jag halv 2 vilket betyder att jag kan sova lite längre. Men inte för länge då jag ska till tandläkaren. Jag måste nämligen röntga min mun då jag har en visdomstand som är tönting och inte vill ligga rätt. Fasiken. Jag var hos tandis i fredags för att skapa ett abonemang här i min nya stad och innan jag kan fixa de måste jaf fra ut eller operera bort denna jäkla visdomstand. HURRA! jag undrar vad mina tandläkar kostnader kommer att bli. Jag kan inte mer än längta. Då besöket bara i fredags kostade 595 kr.Och då ska jag berätta för er att jag redan har de knappert den här månaden med väldigt många räkningar samtidigt som jag ska till fjällen. Men de är tur att man försöker vara duktig o spara så man har en liten buffert för oväntade kostnader. Och som sagt tandläkarbesöket är ju nödvändingt för att slippa onödig värk m.m
Jaa pengar de är otroligt vad man är beroende av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback