Jag har tappat bort mitt språk...

Det var några dagar sen jag skrev sist. Och jag kan glatt skylla på att det verkligen är så mycket annat som händer just nu. Det är skolan som är full med plugg o skit saker som ska göras hela tiden inte nog med det så har vi tenta på måndag morgon. Jippi! Sen är det så mycket annat som lockar. Idag tillexempel har jag spenderat några timmar på badhuset. :) Ikväll blir det melodifestivalen och imorgon blir det sista plugget inför tentan då vi inte får har något fel. Vi måste ha alla rätt. Det är just de som känns hårt. Alla rätt. Det har jag nog aldrig haft i matte förut men nu måste jag. Men om jag känner mig själv kommer jag nog att lyckas göra massa slarvfel. Men men... Ja någon omtenta hit o dit gör väl inget. Men jag vill inte. Jag ska göra mitt bästa. Därför tar jag adjö av er nu för att räkna lite spädning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback