Saknar.

du, som var min vän!
Men tiden förändras och de gör även vi. Men ibland känns de lite mer när man "tappar" någon som har sått en så nära. Du visste allt. jag behövde aldrig förklara. Men man säger visst att livet är så. Vissa finns kvar några försvinner. Men jag tycker de är lite synd att det är så.

Helgen är som vanligt redan över och jag hade en bra helg trotts min hals som faktiskt är påväg att bli bra :). I fredags blev de bio med tjejerna, män som hatar kvinnor. Den var bra men boken är SÅ mycket bättre. Har ni inte läst dom alla så gör det.  Igår var de plugg under dagen och på kvällen blev det utgång. Mycket folk och väldigt roligt. vi kan ju säga att kvällen inte blev riktigt som vi hade tänkt?! den blev lite galnare och tokigare, mer säger jag inte här. Jag somna runt halv 7. Så nu får ni lite att fundera över. Men jag är relativt pigg idag iaf...Har pluggat och precis nu kollade jag på Greys och de är så bra. Jag önskar mig den boxen alltså. Jag kan se de hela tiden utan att tröttna.! fantastiskt
Nu ska jag möta upp Madde för att ha lite djup prat. Thi. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback