28 Maj

Jag räknar just nu dagar tills denna vårtermin är över. 3 Juni gäller det. Då drar jag till Lebro för arbete o semester. Jag kommer sakna norrköping och längta tillbaka. Men just nu vill jag här ifrån. Känner man alltid så här innan sommarlov? Känner man likadant när man ska gå på semester? Känslan man har är liksom uppgivenhet. Om det nu stavas så. Men det känns som om jag phar givit upp allt. Jag bara slöar och orkar ingenting.  Jag hatar att vara så. Jag vill vara aktiv. Jaa okej idag är det torsdag och mindre än 1 vecka kvar. Ibland har man tjatat om att tiden går så fort, det gör den, men inte just nu. Haha Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Så efter 3 juni har jag läst 3 terminer av 6 jag har alltså halva tiden kvar. Då kan ni förstå att det går fort. Jag tycker det var precis som jag flytta hit? Har jag spenderat 1,5 år här redan? Jösses.
Men nu ska jag fixa mig, rösta, lämna papper till skolna, städa, packa och gå vårruset. TAck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback