där jag borde va

Ja som sagt jag har ju lovat att lyckas uppdatera oftare.
Ibland kan det bara vara så tråkigt att skriva något.. Om man inte har något som är intressant. Man vet ju själv vad man helst vill läsa. Mna vil  läsa skvaller och se bilder. tyvärr har jag inga bilder på den här datan eftersom jag lånar den av pappa för tillfället och ska så småning om lämna tillbaka den och få den jag hade förut som också är pappas. Ja ja det jag ville ha sagt var att jag inte äger några bilder på denna dator och därför blir det inga bilder. Skvaller har jag också väldigt ont av och därför bil det inget roligt skvaller heller.

Så jag är glad att ni är kvar och läser trotts brist på bilder och skvaller.

Det roligaste jag kan berätta är nog min vardag som  inte alls är speciellt rolig.

Nu ett antal dagar har jag gått upp 5.15 och sne cyklar vidare till praktiken. !! Så ni kan ju förstå att jag är slut påå kvällarna. Men igår lyckades jag ändå hålla ingång.

jag och min vän Madde körde ett core pass, gick på gymmet och tog en promenad så nog höll vi igång allt. jag hoppas nu att hon ska ringa o säga att hon vill gå på boxen med mig :) Men vi får se vad hon säger. Annars blir det nog en promenad eller liknandet.


Nu är jag ledig i 3 dagar och morgondagen ska gå åt att diska, tävtta och plugga. Har allt möjligt att plugga klart innan sommarlovet och jag vill bara bli klar med det nu. Så jag ska göra mitt bästa dessa dagar! Men fredag ska jag vara helt ledig från alla krav och plugg m.m då ska det bli glass, räkor och sol hoppas jag på!


Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback