Du sålde våra hjärtan...

Mamma jag har fortfarande inte fattat hur jag ska lyckas. Men jag jobbar på det hela. Jag lovar.

Tro det eller ej men jag har blivit sjuk igen. Jaaa jag tycker också det låter helt otroligt och börjar långsamt fundera på om jag inte är hypokondriker. Men sanningen är faktiskt den att mina halsmandlar är som små golfbollar. SOm alltid halsne är problemet. Jag har som tur är fått en tid på ÖNH men inte förns 11 juni!!! Guuud jag hinner vara sjuk fler gånger om innan det besöket inträffar. Så nju går jag runt med en hals som inte ens får ner salivet. Jag börjar bli van. Jag är nästan mer sjuk än frisk. Jag orkar snart inte med det här. I mer än 2 år har jag haft det så här och fötst nuu börjar dom fundera på att ta bort dom. Och äntligen säger jag för detta halvår har varit helt otroligt. 1 gång i månaden. Och nu har det inte ens gått en månad sen sist jag var sjuk. Konstigt att man aldrig kommer igång? Tsss

Jaaa men okej nog med tråkigheter... Här om dagen innan jag kände av min värkande hals var jag ute och gick och jag brukar då lyssna på P3. Det gjorde jag även denna gång. Men när man går med hörlurar tror man även att alla runt omkring lyssnar på samma sak. Men så är ju inte fallet. Ja som sagt jag gick där och lyssna på p3 och svängde ut på drottninggatan för att slutligen komma hem. Ja minns inte vad dom talade om på radion men något roligt var det iaf . För efter ett tag märker jag hur människor som jag går förbi kollar konstigt på mig. Jag fattar först ingenting. Men efter ett tag märker jag, Jag skrattar högt. Jag verkligen as garvar  högt så att alla hör. YÄäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback