Förlåt mamma!

Jag ska försöka att fixa till det hela för din skulle. Haha Hoppas resultatet blir bättre nu =0)

Dagaran rullar på och man går mot slutet. Just nu ser jag bara slutet och inget annat. Vill så gärna att det hela ska vara över NU! Men idag hade jag iaf min kliniska tenta occh har ingen anning om hur den fick. Jag hoppas såklart att den fick bra så jag slipper omtentor denna termin. Jag har om jag inte redan sagt det klarat den stora termins tentan vilket är otroligt skönt.

Så nu vääntar vi till 27 maj för att få resultatet på den sista tentan för den här terminen.

Så nu återstår "bara" KB-grupp, mätinstrumentseminarium och förbättrningsarbete tills jag ska åka hem till Lebro och Gnesta för att arbeta. Här blir det igen semester. Men jag hoppas ändå på en liten uttlandsresa någon gång under sommarlovet. :P Hoppas får man göra iaf! Sen om det blir av det vet ingen just nu.


Mamma är du nöjd?

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback