Jag ska bli bättre.

på att uppdatera!

Jag har i slutet av veckan varit hemma i Gnesta på Lebro där jag fira Valborg med kära vänner. Vi åkte runt på alla möjliga fester o kalas och hade det riktigt trevligt. Jag själv var nykter och satt framför ratten. Det kanske jag inte skulle gjort. :P
Men men... En härligt liten bötes lapp fick jag av fru polis för att vi var för många i bilen. Ja, ni hör rätt jag fick böter för att vi var för många. Helt sjukt! Jag måste vara den första att få det. jag har aldrig hört någon tidigare få det. men som sagt någon ska vara först med det. Synd bara att det var tvunget att vara jag av alla.

Ja men som sagt under valborgs natten fick jag reda på att jag hade en trogen läsare som jag aldrig aldrig hade gissat.
Jag blev glad när det vissar sig att några faktiskt läser min blogg och undrar varför jag inte skriver oftare.
Så Krubbo nu lovar jag att bli bättre på det här så att du vet vad som händer i mitt liv, i norrköping och med plugget. :P
Då kommer du ha något nytt att läsa på din blogglista som du går igenom. Någon av alla måste ju skrivit något nytt . Men jag ska bli bättre och jag tackar för vissat intresse från dig.


Fredagen spenderades únder dagen med promenad, pizza, barn. vänner och sen framåt kvällen grillning med mor och far.
Jag och far åkte runt över allt vandra och kolla lite små saker som han ville ha hjälp med. Eller han ville ha min åsikt i några saker. Vilket jag tycker är roligt när han rådfrågar mig.

Lördagen eller idag. Åkte jag tidigt från byn Gnesta för att hamna i staden Norrköping där jag åt lite lunch och drog iväg på praktik som nu är slut och jag ska sova. För imorgon är det 05.15 som gäller med ännu en praktik dag.

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Krubbo

Hehe, bra där!=D

2009-05-04 @ 11:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback