Ny frisyr

lite kortare, lite snyggare och mycket bättre!

Ja ni vet att när solens strålar kollar fram vill man genast kasta bort den tråkiga vintern som precis har varit. man lägger undan vinterkläder och plockar fram värkläderna. Man vill på något sätt glömma att vintern har varit här.. Och bara börja om och bli lycklig. Som man blir när solen tittar fram! Man får ju inte lite överenergi. :) Men som sagt så har jag nu ändrat om vad gäller kläder och skor då jag plockat fram vår/sommar kläder. men då vill man ju inte gå runt med samma tråkiga vinterfrisyr. Men jag som nu studerar har ganska ont om pengar eller man vill lägga pengarna på så otroligt mycket. Kläder, dricka, fika, mat, glass jaa ni vet allt det där som är SÅ viktigt. Min plånbok är nu ett stort eko och jag ville så gärna fixa frisyren. Så jag lätt min vän Madde fixa den. Sagt och gjort och här är jag nu med en ny vårfrisyr :) Yääää!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback